Sidor

torsdag 18 november 2010

Ledsen att jag dröjt!

Hej mina kära läsare!
Förlåt, förlåt och förlåt för att jag dröjt med att skriva. Jag har bokstavligen haft fullt upp med livets alla måste. Jag har inte vandrat på några sidospår och faktiskt fortsatt att hålla strikt på min nya livsstil. DOCK...har det gått väldigt långsamt nu. Det har varit jätte märkligt för det har ibland varit ytterligare ett kilo ner men, sedan ett kilo upp igen. Hur knäppt som helst! Jag säger fortfarande nio kilo tills jag är helt hundra på vad jag ska rätta mig efter. Det är väl så att kroppen envisas nu eller något. Träningen går bra och jag kör som förut. Jag återkommer med lite mer inspirerande blogg. Nu blir det bara lite uppdatering; ) KRAMAR till alla där ute. Passa på att tända lite ljus i mörkrets vrå.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Hur går det?
    Hänger du med på: http://piccolacasa.wordpress.com/2010/12/06/nytt-tema-huset-runt-pa-11-dagar/ ?
    Vore så kul!
    Kram Christin

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!
    Det är klart att det släpper! Viktplatåer kommer alla till. Men bara häng i och kanske försök ännu lite hårdare på någon punkt så går det!
    Här hittar du receptet: http://piccolacasa.wordpress.com/2010/08/23/chokladbrack/ Finns även lite annat under "mat" i min blogg.
    Jag hoppas också att vi kan ses snart, någon gång under december blir det. Jag hör av mig...
    Puss o kram!

    SvaraRadera