Sidor

måndag 1 november 2010

Måndag; Vecka 3

Jag mår fortfarande fint med min rutin; tre påsar Modifast och ett härligt mål som har resulterat i sallader på längden & tvären. Förra veckan (V.2 ) gick jag ner två kilo och första veckan fyra. Det stod still på vågen i morse men har mina misstankar om varför, då jag fick det vi kvinnor brukar få en gång i månaden. Jag har inte haft några fällor som jag fallit för, utan hållit mig till planen. Som ni har läst har jag också introducerat nutrilett meal som en lyx när jag känner för något annat. Då tar jag bort en portion Modifast. Det är ingen märkbar skillnad kalorimässigt. Känns underbart i kroppen och i sinnet! Tränade Indoorwalking idag och slog till med en underbart god kycklingsallad som verkligen kan rekommenderas!
Kycklingen är inte bränd. Oystersåsen ger detta utseende om man väljer att ha den knaprig.
Köpte majs kycklingfile som jag tvättade i citron, penslade med oystersås (finns på thai hyllan i affärerna) sambalolek, samt svart peppar och havssalt. När man bryner köttet kan det se ut som den är bränd men det blir knaprigt och gott på ytan med en medelavsmak. Förberedd tallriken med bladspenat, små brysselkål, lite mozzarella, pärltomater, grön sparris, kronärtskockor och gurka. Pressa över citron samt lite vinägrett. Toppa med kycklingen. Riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar