Sidor

lördag 30 oktober 2010

Nutrilett meal; dag 13

Kära läsare!
Hoppas att ni alla mår bra där ute. Idag har jag ställt mig på vågen igen, vilket man inte ska göra...Nej! ingenting har rört på sig. Det har stått stilla i två dagar och självklart vet jag att det är så, men förstås ändå segt. Idag har det blivit två påsar Modifast, en sallad med torsk, två skivor bresola och tre räkor. Istället för min tredje "shake" blev det faktiskt ett nutrilett meal; (215 kcal). Den var riktigt god och smaken var; dark choclate. När man biter i den är där stänk av krispiga choklad bitar, precis vad som kan passa bra en lördag kväll. Ibland kommer där lite tvivel angående min kost. Om jag ligger rätt kalori mässigt, för bästa resultat. Jag tar ju bort kostersättningen för en måltid, men är det rätt eller fel tro? Det känns bra om inget annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar