Sidor

torsdag 21 oktober 2010

Varför Modifast?

Dag 4 med Modifast går perfekt! Måste varmt rekommendera denna kostersättning, efter att provat diverse andra märken. Exempelvis Extravaganza som är en VLCD dryck, den  ska man ta tre gånger om dagen, även om man skulle dela upp dem på hälften per måltid är det inte samma upplevelse som med Modifast. Nu får jag dricka fyra påsar som enkelt kan fördelas under dagen. Smaken choklad tycker jag är riktigt fylligt god och det är den jag kört med. Jag har faktiskt ersatt ett mål med en underbar läskande räksallad och det har känts super.Den innehöll räkor, grönsallad, spenat, ett ägg, tomat och paprika. Härligt att jag inte haft något dåligt samvete över det, tvärtom kände jag mig starkare på min träning idag; Indoorwalking. Det jag snarare funderar över är om jag får i mig färre kalorier av en räksallad än med en shake (M) kanske? Jag ska ta reda på hur det där håller sig med det. Idag har jag tagit tre och en halv portion M och så min mumsiga sallad. Känns skönt i magen och en lätthet i kroppen gör sig bekant. Den är dock inte synlig än! Ps: Jag är inte hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar