Sidor

lördag 23 oktober 2010

4 kilo på 6 dagar!

Håll i hatten! Skulle väga mig i morse och det visade 4 kilo ner. Kan ana att det är mycket vatten men jag har dock ätit ett sunt mål dem senaste fyra dagarna...lycklig blir man oavsett. Det här känns taggande kan ni tro. Jag mår fin fint men har slarvat lite med vattnet, vilket är jätte viktigt att få i sig. Jag kommer summera veckans förlopp på måndag, då jag går in i vecka två. Vill bara säga att det här klarar vi alla...En godis skål stod serverad på vardagsbordet och mina ögon förvillades för en stund men får man bara tänka igenom impulsen hinner den tona ner sig ganska snart. Skulle så gärna vilja ha ett litet bollplank med erfarna och oerfarna läsare. Hoppas ni finns där ute och hänger på! Lördags kram till er alla.

1 kommentar:

  1. hej Cia!! Fantastiskt kul att du påbörjat denna resa.. och du skriver ju rktigt bra!! Jag går gärna in och läser din blogg flera ggr för du skriver intressanta saker, och jag kan förstå dig i dina tankar ...go girl!! du fixar detta... mycket väl!! Detta och boken jag rekommenderade!! hehe.. stödet finns här hos mig!! så nu har du detta målet för dina ögon hela tiden och tänka att resan i början är som tyngst men ju längre du kommer desto lättare kommer det att bli!! Tro inte allt du läser - tro på din kropps visdom istället! det är den som du ska lyssna på! stäng ute alla propagandor om kroppen - det kan bara begränsa dig - fast det är vad jag tror och känner! :))osv.. alla är olika och där finns ingen måttstock! Kroppen säger dig vad du behöver!! Gråt gråt gråt om du nu behöver det!! då känns allt lättare sen.. kroppen släpper bara ifrån sig alla lagrade känslor som sitter i hela din kropp! Fortsätt och jag låter mig inspireras!! Pöss och Kraaam! Maria eskilstuna! :)

    SvaraRadera