Sidor

söndag 31 oktober 2010

Bresola sallad

Dag 14 och vågen står fortfarande på samma, men jag mår bra och ser framåt. Har ätit en fantastisk god sallad och den innehöll; bladspenat, klippt gräslök, kronärtskockor, några små brysselkål, gurka, pärltomater, bresola, lite mozzarella, fem cashewnötter och  vinägrett. Outstanding! Funderar just på vilken recept bok man ska köpa snart och bli lite inspirerad av. Är det GI, Low carb eller LCHF böcker man ska skaffa sig? 
En härlig vän till mig har en inspirerande blogg där hon skriver mycket kring GI (då tjejen gått ner 15 kilo) men även om trädgård, inredning, höns, med mera; http://piccolacasa.wordpress.com/ Det är verkligen en mysig blogg där Christin får med det fina i enkelheten. Nåväl...Jag ser verkligen fram mot min träning imorgon då jag inte tränat på hela helgen. Sköt om er!

2 kommentarer:

  1. Tack söta hjärtat!!
    GI dag för dag tycker jag är bra! Den du visar bild på läste jag lite i en bokaffär och tyckte den verkade lite krånlig.
    Puss o kram!

    Ps, kan man säga Piccola casa? Eller är det konstig spanska???

    SvaraRadera
  2. GI dag för dag ska jag inhandla! Tackar...Jag håller med om den andra boken, verkade lite krånglig; ) Piccola låter som italienska, casa är hem på spanska (men det vet du redan) Casa pequenia= Lilla hemmet.Puss & kram

    SvaraRadera