Sidor

måndag 25 oktober 2010

Veckans vikt summering

Vecka 1; Jag har druckit modifast under en vecka nu och dem första två dagarna tog jag bara kostersättning. På tredje dagen var det dags att lägga in ett sunt mål och det har blivit räksallad för hela slanten...Dag sex vägde jag fyra kilo mindre, dag sju var det ingen förändring men idag var det ett halv kilo mindre. Jag tycker att veckan gått jätte bra utan större motgångar men tanken har spelat spratt ibland, inte så mycket hunger faktiskt. Jag tränade bara två indoorwalking pass, eftersom jag känt att jag har haft något mindre energi, det är ju inte så underligt. En promenad, och inte så mycket mer fysisk rörelse.

Vecka 2; Mina funderingar inför dessa dagar är min heliga måltid. Vad den ska innehålla för att ligga rätt i kalori intag. Hade önskat att tallriken bestod av 200 kalorier. Älskar min räksallad men kan inte äta den varje dag. Hittade en intressant blogg på nätet; http://deffmat.blogspot.com/ Där var kalori snåla recept som man kanske kan ha glädje av...Hoppas också på att kunna vara mer aktiv denna veckan. Massor med ljus till er där ute! Har ni några frågor eller synpunkter är det bara att kommentera; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar