Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Inga kläder passar!

Då var det dag 3 med Modifast som rullar på. Man tror att det har hänt hur mycket som helst bara efter tre dagar men det förstod jag snabbt var helt fel, efter att försökt dra på mig en massa vackra plagg i affärerna. Suck! Det är verkligen inte kul att vara en stor kvinna. Är det fel på storlekarna eller är det jag? Ja, jag vet ju svaret givetvis. Kände att motivationen började smälta bort och det blev tungt på mina axlar. Jag har nog levt i en slags skyddad bubbla under en tid där ingenting spelar någon roll för man är inte längre i offentliga sammanhang. Är man mammaledig nöjer man sig med en massa mys, sköna kläder och lite fika på toppen...Har en lång uppförsbacke om jag ska se snygg ut i några kläder. Det är inte klokt att man har gjort såhär med sig själv! (bortsett från graviditeten såklart)Vi kämpar på!
PS: Måste ändå tillägga att Kappahl hade väldigt fin kollektion för kvinnor med större volanger!